logo gdpr

Angajamentul Premium Wellness Institute

privind protecția datelor personale și dreptul la viața privată

     Pentru că sunteți un colaborator important al Premium Wellness Institute, prima noastră prioritate este să vă oferim servicii de calitate, într-un mediu cu o integritate dovedită.

     Satisfacţia deplină şi încrederea în Premium Wellness Institute este absolut esenţială pentru noi. De aceea, ca parte a angajamentului nostru de a satisface aşteptările dumneavoastră, ne-am actualizat politica de confidenţialitate. Acest lucru formalizează angajamentele noastre faţă de dumneavoastră şi descrie modul în care Premium Wellness Institute foloseşte datele cu caracter personal.

     Prin "date cu caracter personal" înțelegem orice informație colectată și autentificată într-un format care va permite să fiți identificat personal, fie direct (de ex. nume), fie indirect (de exemplu, număr de telefon sau e-mail), ca persoană.

     Vă recomandăm să citiţi acest document, care descrie politica noastră de confidenţialitate, politica de protecţie a datelor personale, ca fiind angajamentul nostru care guvernează modul în care se oferă serviciile, serviciile de suport, modul în care se desfășoară activitățile de prestări servicii și mediul de lucru din spațiul Premium Wellness Institute.

     Premium Wellness Institute colectează date cu caracter personal în cadrul procesului de rezervare/ înregistrare, pe parcursul prestării serviciilor solicitate, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.

     Regulile aplicabile în cadrul Premium Wellness Institute, atunci când colectează sau prelucrează date cu caracter personal, se bazează pe următoarele principii:

  1. Transparenţă în procesul de colectare și procesare a datelor dumneavoastră personale. Premium Wellness Institute vă va comunica, la cerere, ce date cu caracter personal sunt colectate, de ce sunt colectate și cum sunt folosite;
  2. Legitimitate – Premium Wellness Institute colectează și procesează datele dumneavoastră personale doar în scopurile descrise în această politică și în conformitate cu prevederile legale.
  3. Relevanţa şi acurateţea datelor este asigurată prin colectarea și procesarea responsabilă numai a acelor date cu caracter personal necesare pentru întocmirea propriilor evidențe, pentru prestarea serviciilor solicitate. Vor fi luate toate măsurile rezonabile pentru a ne asigura că datele personale pe care le deţinem sunt exacte şi actualizate;
  4. Păstrarea datelor cu caracter personal va fi făcută în perioada necesară pentru procesare, în conformitate cu prevederile legii. După expirarea termenului legal, datele personale, care nu mai sunt necesare, vor fi distruse, cu respectarea dispozițiilor legale;
  5. Dreptul de acces la datele personale – puteți accesa, rectifica, modifica, corecta sau șterge datele dumneavoastra personale. De asemenea, vă puteţi opune utilizării datelor dumneavoastră personale, în special pentru a evita primirea de informaţii despre vânzări şi marketing. Detalii privind modul în care puteți solicita aceste lucruri găsiți pe site-ul nostru la adresa: gdpr.premiumwellness.ro secțiunea "Acces şi modificare";
  6. Confidențialitatea și securitatea datelor dumneavoastră este asigurată prin adoptarea de măsuri tehnice și organizatorice rezonabile, pentru a vă proteja datele personale împotriva modificării sau a pierderii accidentale sau ilegale, a utilizării, divulgării lor ori a accesului neautorizat;
  7. Transferul datelor dumneavoastră personale se face către alte entități doar în scopul prestării serviciilor solicitate, către instituții cu drept de supraveghere și control asupra instituției noastre, către terți pentru procesarea plăților prin card bancar, către prestatorii de servicii esențiale pentru funcționarea Premium Wellness Institute în scopul îndeplinirii obligațiilor legale sau pentru oferirea celor mai bune servicii. Vom lua măsurile adecvate pentru a garanta securitatea datelor dumneavoastră atunci când partajăm sau transferăm astfel de date.

     Domeniul de aplicare

     Politica de protecție a datelor se aplică pentru toate datele personale colectate de Premium Wellness Institute în procesul de preînscriere, admitere și pe parcursul derulării studiilor.

     Datele personale colectate/ prelucrate de către noi sunt datele personale care permit oferirea de servicii, suport și consiliere generală, promovarea facilităților și a serviciilor Premium Wellness Institute, întocmirea şi menținerea propriilor evidenţe, sprijinirea și gestionarea activităţilor personalului angajat.

     De asemenea, Premium Wellness Institute utilizează camere de supraveghere cu circuit închis (CCTV) pentru monitorizarea și colectarea de imagini vizuale pentru asigurarea siguranţei persoanelor, a spaţiilor și pentru prevenirea criminalității. Într-o astefel de situație, vor fi afișate la loc vizibil pictograme de informare având mențiunea „ATENȚIE ZONĂ DE SUPRAVEGHERE VIDEO”.

     Tipurile de date personale colectate pot include:

  • detalii de contact (de exemplu, nume de familie, prenume, număr de telefon, e-mail);
  • date personale (de exemplu, data naşterii, naţionalitatea, condiţiile medicale etc.);
  • date referitoare la copii (de exemplu, prenume, și CNP), care pot fi furnizate doar de către un adult părinte sau tutore;
  • numărul cardului bancar (în scopul realizării plăților prin card bancar sau a virării/ returnării de taxe/ sume cuvenite);
  • răspunsuri la întrebări/ comentarii cu ocazia completării de chestionare aplicate în scopul îmbunătățirii mediului Premium Wellness Institute.

     Premium Wellness Institute nu colectează în mod deliberat date sensibile, precum ar fi date cu privire la rasă, opinii politice, credinţele religioase şi filozofice, apartenenţa la organizații nonprofit sau detalii cu privire la orientarea sexuală. În funcţie de legile aplicabile, alte date care ar putea fi considerate sensibile (cum ar fi etnia, numărul cardului de bancar sau statutul pe piața muncii etc.) pot fi colectate pentru a îndeplini cerinţele legale sau pentru a vă oferi servicii educaționale adaptate nevoilor dumneavoastră. În acest caz, în funcţie de legile în vigoare, poate fi necesar consimţământul dumneavoastră prealabil în ceea ce priveşte colectarea acestor date sensibile.

     Când sunt colectate datele dumneavoastră personale?

     Datele cu caracter personal pot fi colectate într-o varietate de ocazii, inclusiv:

  • cu ocazia rezervării/ înregistrării făcută de către de dumneavoastră, plata unor taxe, solicitări, plângeri și/ sau dispute;
  • prin participarea la seminarii, conferințe, programe de marketing sau evenimente, organizate de Premium Wellness Institute;
  • prin participarea la sondaje (de exemplu sondaj privind mediul din Premium Wellness Institute) sau participarea la concursuri, abonarea la servicii, obținerea accesului online pe site-uri ale Premium Wellness Institute în scopul de a primi oferte şi informații prin e-mail;
  • prin participarea la activităţi organizate prin Internet: conexiune la site-urile Premium Wellness Institute (adresa IP, cookies), formulare online (rezervări online, chestionare, pagini pe reţelele sociale ale Premium Wellness Institute etc.).

     Cum vom folosi datele dumneavoastră personale?

     Colectăm datele dumneavoastră personale pentru:

  • îndeplinirea obligaţiilor noastre legale, impuse prin legislația din domeniul de activitate specific;
  • întocmirea propriilor evidențe, pentru gestionarea activităților de prestări servicii, în conformitate cu standardele contabile;
  • întocmirea contractului de servicii cu Premium Wellness Institute, gestionarea accesului la resursele Premium Wellness Institute;
  • imbunatatirea serviciilor oferite, pentru a promova serviciile noastre și a obtine o mai bună înțelegere a cerintelor și dorințelor dumneavoastră;
  • adaptarea programului nostru si a serviciilor disponibile pentru a satisface mai bine cerinţele dumneavoastră;
  • personalizarea ofertei de servicii, informarea privind oferte speciale şi orice servicii noi create de Premium Wellness Institute;
  • gestionarea relației noastre cu dvs. înainte, în timpul și după finalizarea prestării serviciilor solicitate, pentru trimiterea de comunicări direcționate, anticiparea unor activități viitoare, precum şi pentru efectuarea de raporte, sondaje de satisfacţie, luând în considerare dreptul de a obiecta;
  • îmbunătățirea serviciilor Premium Wellness Institute, în special: efectuarea de anchete și analize pe bază de chestionare și comentarii ale oaspeților, gestionarea plângerilor, oferindu-vă avantajele de membru al comunității Premium Wellness Institute;
  • conformitatea cu legislaţia (de exemplu, stocarea documentelor contabile).

     Pentru orice întrebări referitoare la principiile protecției datelor de către Premium Wellness Institute, vă rugăm să ne contactați la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..